De service die u mag verwachten

Het ene bedrijf is het andere niet. Ook al bent u actief in dezelfde sector of zelfs in dezelfde soort teelt, toch zijn er behoorlijke verschillen. Onze dienstverlening zal zich altijd richten op uw wensen, maatwerk dus. Wat kunnen we voor u betekenen?

Alle kennis in huis

Wij zijn een organisatie die volledig gespecialiseerd is in alle dienstverlening rondom salarisverwerking voor de agrarische sector. Wij doen niet anders dan dat, het is onze passie. Dagelijks werken wij voor vele honderden agrarische bedrijven door geheel Nederland.

 

Onze klanten kunnen alle voor hen relevante kennis op dit gebied bij ons vinden. Elke vraag mag gesteld worden. Onderwerpen waar u aan kunt denken zijn: salarisverwerking, arbeidsmigranten, arbeidsrecht, fiscaliteit, pensioenen, sociale verzekeringen, zorgverzekering, werving nieuwe werknemers, cao-mogelijkheden, huisvesting, en ga zo maar door. Kortom, over alles wat de arbeid van uw personeel raakt kunt u bij ons terecht.

Ontwikkelingen wet- en regelgeving 

Arbeidsrecht is altijd in beweging. Zeker op dit moment. Door ons worden die ontwikkelingen op de voet gevolgd. In onze contacten met onze klanten worden de voor hen relevante ontwikkelingen met hen gedeeld. Wij willen de eerste zijn waar u deze ontwikkelingen van hoort. Dat kan op verschillende manieren, soms telefonisch, soms middels de periodieke nieuwsbrief, bepaalde specifieke onderwerpen lichten wij extra toe per e-mail en indien nodig of gewenst kan het ook in een afspraak. Zo proberen wij er voor te zorgen dat u altijd goed geïnformeerd bent voor wat voor u van belang is. 

Eén centraal aanspreekpunt

De kwaliteit van onze klant-/ en servicegerichtheid houden wij zo hoog mogelijk door te werken met één centraal aanspreekpunt voor onze klanten. Dat is waar een agrariër in onze ogen van houdt. 

Henk-Jan van Doorn en Henk van Doorn zijn de aanspreekpunten betreffende advisering van klanten en ook met betrekking tot alle aansturing van de werkzaamheden van en door VDBA Salarisverwerking.

Binnen 24 uur antwoord

Een klant goed bedienen is belangrijk, snelheid en tijdigheid zijn daar een belangrijk onderdeel van. Wij streven er naar om zoveel als mogelijk is uw vragen dezelfde dag of binnen 24 uur op te volgen. Dit geldt voor een simpel mailtje, maar ook voor de afhandeling van de salarisverwerking. En mocht dit een keer niet lukken, dan geven wij dit aan. 

Wat kunnen wij voor u betekenen?